Ψηφιακή Ακαδημία Εξαγωγών: εκπαιδευτικό πρόγραμμα πρόσβασης σε διεθνείς αγορές
μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου

Η Enterprise Greece, ο εθνικός φορέας εξωστρέφειας για την προώθηση των εξαγωγών και την προσέλκυση επενδύσεων, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων για την ενίσχυση των εξαγωγών, εγκαινιάζει ένα νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που έχει ως στόχο να διευρύνει την πρόσβαση των ελληνικών επιχειρήσεων στις διεθνείς αγορές μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Αξιοποιώντας τη στρατηγική της συνεργασία με την eBay, ηγέτιδα εταιρεία στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου με 183 εκατομμύρια ενεργούς αγοραστές σε όλο τον κόσμο και παρουσία σε 190 χώρες, προσφέρει ένα εξειδικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, συνοδευόμενο από εξατομικευμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες και τεχνική υποστήριξη, για την επιτυχημένη ψηφιακή παρουσία της επιχείρησής σας στις παγκόσμιες ηλεκτρονικές πλατφόρμες και τη διεθνή καταναλωτική αγορά.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε κάθε επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον κλάδο των καταναλωτικών προϊόντων και επιθυμεί να αποκτήσει ή να διευρύνει την πρόσβασή της στις διεθνείς αγορές μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου, ανεξαρτήτως εμπειρίας.

Η Enterprise Greece, με την πλούσια εμπειρία στην εκπαίδευση των εξαγωγέων και την τεχνογνωσία σε ψηφιακά εργαλεία, δημιουργεί την Ακαδημία και η eBay την επισφραγίζει με το διεθνές της κύρος, το παγκόσμιο εύρος της με 183 εκατομμύρια ενεργούς αγοραστές σε όλο τον κόσμο και παρουσία σε 190 χώρες, όπως και με τους εκπαιδευτές της.

Σε όλες τις ελληνικές επιχειρήσεις που παράγουν ή/και εμπορεύονται ελληνικά καταναλωτικά προϊόντα και θέλουν να αναπτύξουν εξαγωγική δραστηριότητα μέσα από διεθνείς πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, ανεξάρτητα από την εμπειρία τους σε εξαγωγική δραστηριότητα και ηλεκτρονικές πωλήσεις.

Τι είναι

Η Enterprise Greece με την πλούσια εμπειρία της στην εκπαίδευση και ειδικότερα κατά την τελευταία χρονιά με έμφαση στα ψηφιακά εργαλεία, δημιουργεί την Ακαδημία και η eBay την επισφραγίζει με το διεθνές της κύρος, το παγκόσμιο εύρος της με 183 εκατομμύρια ενεργούς αγοραστές σε όλο τον κόσμο και παρουσία σε 190 χώρες, όπως και με τους εκπαιδευτές της.

Που στοχεύει

Στην υποστήριξη του ψηφιακού μετασχηματισμού των ελληνικών μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων και στην ενίσχυση των εθνικών εξαγωγών μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου στη διεθνή καταναλωτική αγορά.

Οι ελληνικές επιχειρήσεις θα αποκτήσουν μια επιτυχημένη ψηφιακή παρουσία διεθνών προδιαγραφών και θα καταστούν ικανές να απευθύνονται σε μεμονωμένους αγοραστές στη διεθνή καταναλωτική αγορά (B2C μοντέλο), αυξάνοντας έτσι τις εξαγωγές τους.

Σε ποιους απευθύνεται

Είστε ελληνική επιχείρηση με καταναλωτικό προϊόν;

Είστε Έλληνας εξαγωγέας με ή χωρίς ηλεκτρονικό κατάστημα;

Επιθυμείτε να αναπτύξετε την εξαγωγική σας δραστηριότητα διεθνώς μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας;

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλες τις ελληνικές επιχειρήσεις που παράγουν ή/και εμπορεύονται ελληνικά καταναλωτικά προϊόντα και θέλουν να αναπτύξουν εξαγωγική δραστηριότητα μέσω διεθνών πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου, ανεξάρτητα από την εμπειρία τους σε εξαγωγική δραστηριότητα και ηλεκτρονικές πωλήσεις.

Κλάδοι Υψηλής Εξαγωγικής Δυναμικής

Ένδυση & Υπόδυση
Ένδυση & Υπόδυση
Αξεσουάρ Μόδας
Αξεσουάρ Μόδας
Κόσμημα
Κόσμημα
Καλλυντικα - Προϊόντα Υγείας & Ευεξείας
Καλλυντικα - Προϊόντα Υγείας & Ευεξείας
Τυποποιημένα Τρόφιμα & Ποτά (όχι νωπά ή Κατεψυγμένα)
Τυποποιημένα Τρόφιμα & Ποτά (όχι νωπά ή Κατεψυγμένα)
Λαϊκή Τέχνη - Εκκλησιαστικά Είδη
Λαϊκή Τέχνη - Εκκλησιαστικά Είδη
Παιχνίδι
Παιχνίδι
Ανταλλακτικά & Αξεσουάρ Αυτοκινήτου
Ανταλλακτικά & Αξεσουάρ Αυτοκινήτου
Εξοπλισμός Σκαφών Αναψυχής
Εξοπλισμός Σκαφών Αναψυχής

Η καινοτομία του προγράμματος

Πλήρως εξατομικευμένη εκπαίδευση

Εξατομικευμένη συμβουλευτική και τεχνική υποστήριξη

Ολιγομελείς διαδικτυακές «τάξεις» τριών επιπέδων

Ομάδα Α:

Νέοι/δυνητικοί εξαγωγείς: Εταιρείες που έχουν έτοιμο προϊόν, αλλά δεν έχουν αναπτύξει εξαγωγική δραστηριότητα μέχρι σήμερα.

Ομάδα Β:

Εταιρείες με εξαγωγική δραστηριότητα, χωρίς εμπειρία στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ομάδα Γ:

Εταιρείες με εξαγωγική δραστηριότητα και εμπειρία σε ηλεκτρονικά κανάλια, οι οποίες επιθυμούν να μεγιστοποιήσουν τις επιδόσεις τους και να ενισχύσουν τις εξαγωγές τους μέσα από διεθνείς πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως η eBay.

20

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΑΝΑ ΟΜΑΔΑ

60

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ
1ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ
ΚΥΚΛΟ

1,5

ΜΗΝΑΣ ΑΝΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ
ΚΥΚΛΟ

Οι εκπαιδευτές μας

Σπύρος Μυλωνάς

Σπύρος Μυλωνάς

Ο Σπύρος Μυλωνάς είναι ιδρυτής της Κραταιόν Συμβουλευτικής. ‘Εχει ευρεία εμπειρία σε τομείς όπως Στρατηγική και Business Development, Πωλήσεις και Marketing, και Customer Experience σε διάφορους οργανισμούς όπως η Hewlett-Packard, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και η Sony Ericsson. Πριν από την ίδρυση της Κραταιόν, ήταν Διευθυντής Πωλήσεων για τη νοτιοανατολική Ευρώπη στη Sony Ericsson. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και έχει MBA από το Instituto de Empresa.
Γιώργος Καραβάς

Γιώργος Καραβάς

Ο Γιώργος Καραβάς είναι Digital Marketing Director της Mediacube. Έχει εκτενή εμπειρία στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ, στο lead generation και στη συμπεριφορά χρηστών, με πάνω από 12 χρόνια στο χώρο. Φοίτησε στο Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών και στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι επίσης εκπαιδευτής στο Google Partner Academy Program.
Γιώργος Ξενάκης

Γιώργος Ξενάκης

Ο Γιώργος Ξενάκης, είναι Senior Marketing Executive & Team Leader, expert in New Media στη Mediacube με πολυετή εμπειρία και εξειδίκευση στο "Performance" Branding Marketing και ανάπτυξη eBusiness. Στο παρελθόν έχει στελεχώσει βραβευμένες διαφημιστικές εταιρείες στην Ελλάδα όπως η Rascal και η Proximity ZZdot καθώς και εταιρείες όπως η Aea Relate και η Vodafone. Έχει σπουδάσει Computer Information Systems στο Deree, The American College of Greece και έχει ολοκληρώσει το Professional MBA στο ALBA Graduate Business School.
Αννα Κιοσελάρη

Αννα Κιοσελάρη

Η ‘Αννα Κιοσελάρη είναι Digital Marketing Manager στη Mediacube. Ειδικεύεται στο digital strategy, στο social media marketing και στα social media. Πριν από τη Mediacube εργάστηκε ως freelancer στο digital marketing, καθώς και στη VILLABEAT, στη diadima και στη GeoInnoTech. Κατέχει πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων από το ΤΕΙ Αθηνών.
Απόστολος Λαμπρογεώργος

Απόστολος Λαμπρογεώργος

Ο Απόστολος Λαμπρογεώργος είναι Digital Media Expert στη Mediacube, με πολύχρονη εμπειρία στον χώρο του marketing και της διαφήμισης. Ειδικεύεται στο web design & development με γνώση σε HTML5, CSS3, web scripting technologies και web standards. Φοίτησε στο τμήμα Πληροφορικής στο Πανεπιστήμιο Πειραιά.
Βαλεντίνα Ορφανού

Βαλεντίνα Ορφανού

H Ορφανού Χρυσοβαλάντου είναι Social Media Manager στην εταιρία Wifins με εξειδίκευσή τη διαχείριση ενεργειών social media marketing και περιεχομένου και εισηγητής της Primus Business & IT Training σε θέματα digital marketing και ηλεκτρονικού εμπορίου. Είναι απόφοιτη της σχολής Διοίκησης και Οικονομίας, ενώ η διπλωματική της επικεντρώθηκε στο Sensory Marketing & Consumer Behavior. Η επικοινωνία και η προώθηση επιχειρηματικών στόχων και δράσεων την απασχόλησε από πολύ νωρίς με οργάνωση και συμμετοχή σε ενδοπανεπιστημιακές ημερίδες, αλλά και επαγγελματικά σεμινάρια του κλάδου της.
Φαίη Σταματελοπούλου

Φαίη Σταματελοπούλου

Η Φαίη Σταματελοπούλου είναι απόφοιτος του τμήματος Μαθηματικών & Εφαρμοσμένων Μαθηματικών στο Πανεπιστήμιο Κρήτης, όπου ασχολήθηκε με το Digital Marketing στην Επιχειρησιακή Ανάπτυξη. Τώρα εργάζεται ως Digital Marketing Manager στην εταιρεία Wifins και εξειδικεύεται στο e-Commerce, σχεδιασμό προωθητικών ενεργειών μέσω Google Ads και Wi-Fi, ενώ παράλληλα δραστηριοποιείται και ως εισηγητής της Primus Business & IT Training στους τομείς του web marketing και e-commerce.
Αλέξανδρος Παΐδας

Αλέξανδρος Παΐδας

Ο Αλέξανδρος Παΐδας είναι απόφοιτος του τμήματος Μηχανικών Υπολογιστών στην Πάτρα και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου από το πανεπιστήμιο UMIST του Manchester. Διαθέτει εκτεταμένη εμπειρία σε συστήματα ΙΤ και διαχείριση έργων, έχοντας καλύψει τις τεχνικές και συμβουλευτικές ανάγκες εταιρειών εντός και εκτός Ελλάδας. Είναι CTO και συνιδρυτής της εταιρείας Wifins, υπεύθυνος για τη σχεδίαση της πλατφόρμας marketing που διαθέτει. Συνεργάζεται ως σύμβουλος και εισηγητής της Primus Business & IT Training, καλύπτοντας πεδία πληροφορικής, κανονιστικής συμμόρφωσης και προστασίας δεδομένων.

Θεματολογία Εκπαιδευτικού Προγράμματος

Νέοι Εξαγωγείς

Νέοι Εξαγωγείς

Εξαγωγείς, Νέοι στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Εξαγωγείς, Νέοι στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Διευρύνοντας τις ηλεκτρονικές εξαγωγές σας

Διευρύνοντας τις ηλεκτρονικές εξαγωγές σας

Εξατομικευμένη Συμβουλευτική

Η Εξατομικευμένη Συμβουλευτική θα αφορά την υποστήριξη της κάθε επιχείρησης στη δημιουργία-λειτουργία: 

  • eBay account/store
  • Listings
  • Μεθόδους Marketing & Προβολής Προϊόντων
  • Εξυπηρέτησης Πελατών
  • Προμηθειών

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

LOGIN