ANUGA 2017

Σημαντικά στοιχεία

ΚΛΑΔΟΙ:
  • ΤΡΟΦΙΜΑ ΚΑΙ ΠΟΤΑ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ:
07 - 11 November 2017
ΑΙΤΗΣΗ ΕΩΣ:
10-02-2017
ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ:
Κολωνία, Γερμανία
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ:
450 € / τ.μ πλέον Φ.Π.Α.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΚΘΕΣΗΣ:
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

ΠΡΟΦΙΛ ΕΚΘΕΣΗΣ

Η Διεθνής Έκθεση ANUGA είναι η μεγαλύτερη επαγγελματική έκθεση για το λιανικό εμπόριο στην υπηρεσία τροφίμων και ποτών, και την τροφοδοσία της αγοράς, καθώς  προσελκύει το μεγαλύτερο αριθμό ξένων εκθετών και επισκεπτών από όλο τον κόσμο, δίνοντας  έτσι, την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να γευτούν και να γνωρίσουν χιλιάδες υψηλής ποιότητας και καινοτόμα προϊόντα.

Διοργανώνεται στην Κολωνία, στον εκθεσιακό χώρο  KOELNMESSE κάθε δεύτερη χρονιά.
Με δέκα εξειδικευμένα εμπορικές εκθέσεις σε 10 αίθουσες και ένα εκτεταμένο πρόγραμμα συνεδρίων και εκδηλώσεων, η Anuga είναι το πιο αναγνωρισμένο γεγονός  και με  τη μεγαλύτερη επιρροή στην παγκόσμια βιομηχανία τροφίμων και ποτών.

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ:

Στο πλαίσιο της έκθεσης προβάλλεται το σύνολο των προϊοντικών κατηγοριών της βιομηχανίας τροφίμων και ποτών καθώς και τεχνολογικά προϊόντα για τον κλάδο του λιανικού εμπορίου, όπως και προϊόντα συναφή με τις υπηρεσίες εστίασης.

Ειδικότερα η έκθεση εκτείνεται σε 10 διακριτούς τομείς/αίθουσες: Fine Food, Frozen Food (κατεψυγμένα προϊόντα)

  • Fine Food (Γενικά Τρόφιμα)
  • Frozen ( κατεψυγμένα προϊόντα ,παγωτά) 
  • Meat (είδη κρέατος – κρεατοσκευάσματα) 
  • Chilled & Fresh food (προϊόντα συντήρησης-νωπά)
  • Dairy (γαλακτοκομικά) 
  • Bread & Bakery (αρτοσκευάσματα, είδη ζαχαροπλαστικής
  • Hot beverages (ζεστά ροφήματα) 
  • Drinks (ποτά) 
  • Organic (βιολογικά προϊόντα) 
  • Retail Tec (εξοπλισμός &  υπηρεσίες για την λιανική αγορά) 
       

ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ ΧΩΡΟΣ:

Για την  Ελληνική  Συμμετοχή έχει προβλεφθεί  χώρος  στους  παρακάτω  τομείς /αίθουσες :

  • Γενικά Τρόφιμα ( National Pavilions)  
  • Γαλακτοκομικών προϊόντων (Dairy products)
  • Οργανικά προϊόντα 
  • Προϊόντων αρτοποιίας, ζαχαροπλαστικής  (Bread & Bakery)
  • Ποτών  (αλκοολούχων και μη) Drinks
  • Προϊόντων ψύξης  κρέατα, ψάρια, έτοιμα φαγητά κλπ (Frozen food)  

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΚΘΕΣΗΣ (2015)

  • Σύνολο εκθετών: 7.063
  • Σύνολο εκθεσιακού χώρου 284.000 τ.μ.
  • Σύνολο εμπορικών επισκεπτών 160.000 από 192 χώρες 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

(*) ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

To κόστος ανέρχεται σε 450€/τ.μ. + 1.000€ Registration fee (υποχρεωτικό για κάθε εκθέτη), η χρέωση στα γωνιακά είναι 470€/τ.μ. 

Η χρέωση των γωνιακών  θα γίνει στην εξόφληση της συμμετοχής μετά τη χωροθέτηση των περιπτέρων. Η καταβολή του επιπλέον ποσού για τα γωνιακά με την προκαταβολή, σε καμιά περίπτωση δεν εξασφαλίζει γωνιακό περίπτερο.

Για τις επιχειρήσεις που θα συμμετάσχουν στην έκθεση με Πρόγραμμα  (π.χ. ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ, ΕΣΠΑ κλπ)  το κόστος  συμμετοχης είναι 590  €/τ.μ.+ 1.000 Reg. fee

Τα παραπάνω ποσά επιβαρύνονται  με Φ.Π.Α. 24%.  

Στο  κόστος περιλαμβάνονται:

  • Ενοίκιο  χώρου
  • κατασκευή και πλήρης εξοπλισμός stand 
  • αποστολή στην έκθεση και ασφάλιση των  εκθεμάτων (δεν περιλαμβάνεται η επιστροφή τους στην Ελλάδα)
    τεχνικές και λειτουργικές δαπάνες του περιπτέρου (παροχή και κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος, καθαρισμός stand). 
    ΠΡΟΣΟΧΗ! Στο κόστος ανά τετραγωνικό μέτρο περιλαμβάνεται μία παροχή ρεύματος   και μία 24ώρη (μόνο για όσους έχουν προϊόντα ψυγείου) 

Επιπλέον ζήτηση θα χρεώνεται ξεχωριστά. 

  • λειτουργία κοινόχρηστης κουζίνας για τους εκθέτες 
  • επιτόπια παρουσία υπαλλήλων της Enterprise Greece   σε όλη την  προετοιμασία  και διάρκεια της έκθεσης 
  • καταχώριση του εκθέτη στον επίσημο κατάλογο της Έκθεσης
  • καταχώρηση στο έντυπο κατάλογο  και  το on line  site της Enterprise Greece  για την ελληνική συμμετοχή.

ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ:

Για την καλύτερη και αποτελεσματικότερη προβολή και επικοινωνία του ελληνικού περιπτέρου θα υλοποιηθούν οι εξής δράσεις:

  1. Τοποθέτηση banners σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους της έκθεσης, υψηλής προσπελασιμότητας, με βασική σήμανση Greece
  2. Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε κλαδικά έντυπα και εφημερίδες.
  3. Σχεδιασμό καταλόγου της ελληνικής συμμετοχής, ο οποίος θα βασίζεται στη λειτουργικότητα αλλά και την αισθητική, με τη δυνατότητα διαφημιστικής καταχώρησης για την κάθε συμμετέχουσα εταιρεία έναντι μικρού ποσού.
  4. Χώρο γευσιγνωσίας (degustation lounge) για τη φιλοξενία δημοσιογράφων και αγοραστών αλλά και για την πραγματοποίηση live επιδείξεων μαγειρικής.
  5. Δημιουργία Mini site για την περαιτέρω ενίσχυση  της προβολής και προώθησης των ελληνικών προϊόντων:
  6. Στοχεύουμε στη παρουσίαση των προϊόντων ΠΟΠ και ΠΓΕ σε δημοσιογράφους και διαμορφωτές γνώμης του χώρου των τροφίμων και ποτών.
  7. Για την καλύτερη προετοιμασία των εκθετών θα οργανωθούν ενημερωτικές/ εκπαιδευτικές ημερίδες σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη
 

ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για την συμμετοχή  τους στην έκθεση οι ενδιαφερόμενοι  θα πρέπει  να καταβάλουν απαραιτήτως   μαζί με την αίτηση  συμμετοχής τους, ως προκαταβολή  ολόκληρο το ποσό του Marketing Package  και  το 30 % του συνολικού κόστους συμμετοχής λαμβάνοντας υπόψη  τα αιτούμενα  τετραγωνικά μέτρα. 

Η εξόφληση του υπόλοιπου ποσού θα γίνει  μετά  την οριστικοποίηση του αριθμού των τετραγωνικών μέτρων που θα παραχωρηθούν στον εκθέτη, πριν την έναρξη της έκθεσης. Η μη έγκαιρη εξόφληση αποκλείει τη φόρτωση των εκθεμάτων των εκθετών.

Η καταβολή του  ποσού μπορεί  να  γίνεται ως ακολούθως :

Με κατάθεση στον  παρακάτω λογαριασμό:

Τράπεζα: ALPHA BANK
Λογαριασμός εισπράξεων εκθετών: Αρ. Λογ/σμού: 120.00.2002.020 400
IBAN:  GR85 0140 1200 1200 0200 2020 400       

Επωνυμία: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΑΕ/ ENTERPRISE GREECE

Σημειώνεται ότι  στο παραστατικό  της  Τραπέζης  θα   πρέπει να αναφέρεται η αιτιολογία της κατάθεσης, η επωνυμία της εταιρείας και το όνομα της Έκθεσης.

Παρακαλούμε  επίσης  για την ταυτοποίηση της κατάθεσης σας, όπως διαβιβάσετε  αντίγραφο του σχετικού παραστατικού της Τράπεζας στην  Enterprise Greece SA  στο fax: 210 3242 079  ή e-mail κα Αναγνωστοπούλου στο e- mail: k.anagnostopoulou@enterprisegreece.gov.gr

Στον επισυναπτόμενο κανονισμό συμμετοχής μπορείτε να λάβετε όλη την πληροφόρηση για τους όρους συμμετοχής, την ακύρωση συμμετοχής και τους όρους για την παραλαβή εκθεμάτων.

Η εξόφληση του υπόλοιπου ποσού θα γίνει μετά την οριστικοποίηση του αριθμού των τετραγωνικών μέτρων που θα παραχωρηθούν στον εκθέτη.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Όνομα*
Παρακαλώ συμπληρώστε το πεδίο

Επώνυμο*
Invalid Input

Email*
Invalid Input

Τηλέφωνο*
Τηλέφωνο επικοινωνίας

Εταιρεία*
Συμπληρώστε Εταιρεία ή Οργανισμό

Μήνυμα*
Άδειο μήνυμα

Όλα τα πεδία με αστερίσκο (*), είναι απαραίτητα.
Δεν είμαι robot
Invalid Input

Ο Οργανισμός μας
Προφίλ του Οργανισμού
Διοικητικό Συμβούλιο
Δίκτυο Συνεργατών
Επικοινωνία

LOGIN