Διαδικτυακά Σεμινάρια Tech Tuesdays – Εγγραφή

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν έναν συνεχώς πιο διαδεδομένο τρόπο επικοινωνίας. Ειδικά στην εποχή του κορωνοϊού όπου οι φυσικές επαφές των ανθρώπων τείνουν να περιορίζονται, τα social media είναι ένας βασικός τρόπος επικοινωνίας, προβολής και διαφήμισης, στον οποίο έχουν πρόσβαση εν δυνάμει καταναλωτές από όλο τον κόσμο. Σε αυτό το webinar, με τίτλο «Χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης για την Προώθηση Προϊόντων», θα συζητήσουμε για τα σύγχρονα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τις διαφορές ανάμεσα στα πιο διαδεδομένα, αλλά και το πώς αυτά μπορούν να αποτελέσουν πλατφόρμες προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Ακόμη, θα συζητήσουμε με τους συμμετέχοντες τον σωστό τρόπο χρήσης τους ώστε να επιφέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα στην επιχείρηση.

H Μαρία Ζιούβελου είναι Head of Clients & Industries, Brand & Communications για την Deloitte Ελλάδος. Μέσω του ρόλου της είναι υπεύθυνη για την τοπική στρατηγική go-to-market, για το μάρκετινγκ, το brand και την εταιρική επικοινωνία. Η Μαρία είναι κάτοχος πτυχίου (BSc) στο αντικείμενο Physics with Laser Technology, και μεταπτυχιακού τίτλου (MSc) στο αντικείμενο Physics of Optical Communication από το Essex University στο Ηνωμένο Βασίλειο. Στην διάρκεια των 17 χρόνων της επαγγελματικής της εμπειρίας έχει εργαστεί στην Philips Semiconductors στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ολλανδία, στην Texas Instruments στη Γαλλία και στη Velti στην Ελλάδα. Στον προηγούμενό της ρόλο, η Μαρία ήταν η Executive Director της wappier, μιας πλατφόρμας mobile gaming και revenue optimization.

Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε 

Ημερομηνίες

Από: 14/7/2020Εώς: 14/7/2020

Τόπος Διεξαγωγής

Αθήνα , Ελλάδα