Διεθνής Έκθεση Anuga 2021

Με 100 χρόνια εμπειρίας, η Anuga αποτελεί μία από τις κορυφαίες εμπορικές εκθέσεις στον χώρο της βιομηχανίας τροφίμων. Το υψηλό επίπεδο διεθνοποίησης της έκθεσης, προσελκύει πάνω από 165.000 επαγγελματίες επισκέπτες από 198 χώρες μέσα στους οποίους περιλαμβάνονται αγοραστές από κορυφαίες εταιρείες τροφίμων.
Μέσα σε 10 αίθουσες συνολικής έκτασης 280.000 τ.μ. 7.400 εταιρείες από 107 χώρες, παρουσιάζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, δημιουργώντας την πιο αξιόπιστη αγορά στον παγκόσμιο κόσμο τροφίμων για πελάτες τόσο από την Γερμανία όσο και από το εξωτερικό.
Η έκθεση Διοργανώνεται στην Κολωνία, στον εκθεσιακό χώρο KOELNMESSE κάθε δεύτερη χρονιά.
Πληροφορίες Συμμετοχής
ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ ΧΩΡΟΣ :
Για την Ελληνική συμμετοχή έχει προβλεφθεί χώρος στους παρακάτω τομείς /αίθουσες :
Γενικών Τροφίμων ( National Pavilions)
Γαλακτοκομικών προϊόντων (Dairy products)
Προϊόντων αρτοποιίας, ζαχαροπλαστικής (Bread & Bakery)
Ποτών (αλκοολούχων και μη) Drinks
Προϊόντων ψύξης κρέατα, ψάρια, έτοιμα φαγητά κλπ (Frozen food)
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΚΘΕΣΗΣ (2019)
● Σύνολο εκθετών: 7.405
● Σύνολο εκθεσιακού χώρου 284.000 τ.μ.
● Σύνολο εμπορικών επισκεπτών 165.008 από 198 χώρες
(*) ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
To κόστος ανέρχεται σε 460€/τ.μ. ενώ τα γωνιακά περίπτερα επιβαρύνονται με 10% επιπλέον δηλαδή η τιμή τους διαμορφώνεται στα 505€/τ.μ. Στο τελικό κόστος προστίθεται και 1.000€ Registration fee (υποχρεωτικό για κάθε εκθέτη).
Η χρέωση των γωνιακών θα γίνει στην εξόφληση της συμμετοχής μετά τη χωροθέτηση των περιπτέρων. Η καταβολή του επιπλέον ποσού για τα γωνιακά με την προκαταβολή, σε καμιά περίπτωση δεν εξασφαλίζει γωνιακό περίπτερο.
Για τις επιχειρήσεις που θα συμμετάσχουν στην έκθεση με Πρόγραμμα (π.χ. ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ, ΕΣΠΑ κλπ) το κόστος συμμετοχής είναι 645 €/τ.μ.+ €1.000 Reg. fee
Τα παραπάνω ποσά επιβαρύνονται με Φ.Π.Α. 24%.
Στην τιμή ΔΕΝ περιλαμβάνεται η μεταφορά στην έκθεση εκθεμάτων ή/και εξοπλισμού ούτε επιστροφή τους
Στο κόστος περιλαμβάνονται :
- Ενοίκιο χώρου
- κατασκευή και πλήρης εξοπλισμός stand
- τεχνικές και λειτουργικές δαπάνες του περιπτέρου (παροχή και κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος, καθαρισμός stand).
ΠΡΟΣΟΧΗ! Στο κόστος ανά τετραγωνικό μέτρο περιλαμβάνεται μία παροχή ρεύματος και μία 24ώρη (μόνο για όσους έχουν προϊόντα ψυγείου)
Επιπλέον ζήτηση θα χρεώνεται ο εκθέτης.
- λειτουργία κοινόχρηστης κουζίνας για τους εκθέτες
- επιτόπια παρουσία υπαλλήλων της Enterprise Greece σε όλη την προετοιμασία και διάρκεια της έκθεσης
- καταχώριση του εκθέτη στον επίσημο κατάλογο της Έκθεσης
- καταχώρηση στο έντυπο κατάλογο και το on line site της Enterprise Greece για την ελληνική συμμετοχή.
ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ:
Για την καλύτερη και αποτελεσματικότερη προβολή και επικοινωνία του ελληνικού περιπτέρου θα υλοποιηθούν οι εξής δράσεις:
1. Τοποθέτηση banners σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους της έκθεσης, υψηλής προσπελασιμότητας, με βασική σήμανση Greece
2. Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε κλαδικά έντυπα και εφημερίδες.
3. Σχεδιασμό καταλόγου της ελληνικής συμμετοχής, ο οποίος θα βασίζεται στη λειτουργικότητα αλλά και την αισθητική, με τη δυνατότητα διαφημιστικής καταχώρησης για την κάθε συμμετέχουσα εταιρεία έναντι μικρού ποσού.
4. Δημιουργία Mini site
για την περαιτέρω ενίσχυση της προβολής και προώθησης των ελληνικών προϊόντων
ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ – ΕΙΔΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Λόγω της πανδημίας του COVID-19, οι οργανωτές θα λάβουν όλα τα απαραίτητα μέτρα που θα διασφαλίσουν την ασφαλή συμμετοχή τόσο των εκθετών όσο και των επισκεπτών. Ενδεικτικά αναφέρουμε τα εξής:
• Μεγαλύτεροι διάδρομοι
• Συστήματα εύκολης και ανέπαφης εισόδου και εξόδου από την έκθεση
• Συστήματα αυτόματης ανίχνευσης κρουσμάτων κατά την είσοδο
• Συνεχή έλεγχο του αριθμού των επισκεπτών σε κάθε αίθουσα και περιορισμό των επισκεπτών όταν ο αριθμός ξεπερνάει τα επιτρεπόμενα όρια.
• Διαρρύθμιση της κατασκευής των περιπτέρων και περιορισμοί στον αριθμό των ατόμων για τη μείωση του συνωστισμού τόσο στους διαδρόμους όσο και μέσα στα περίπτερα. Οι βασικοί περιορισμοί είναι: α) για κάθε άτομο εντός του κάθε περιπτέρου θα αντιστοιχούν τουλάχιστον 4 τ.μ (αφαιρουμένου του εξοπλισμού).
β) η προβολή των εκθεμάτων κάθε περιπτέρου θα ξεκινάει 1,5 μέτρο από το διάδρομο, για την αποφυγή του συνωστισμού στους διαδρόμους.
γ) λόγω των παραπάνω δύο περιορισμών προκύπτει ότι το ελάχιστο μέγεθος ενός αυτόνομου περιπτέρου ορίζεται στα 12 τ.μ
δ) επειδή οι συνθήκες επιβάλουν τη μέγιστη δυνατή ευελιξία στην οργάνωση της εθνικής συμμετοχής, η κατασκευή θα είναι απλή και κοινή για όλους τους συμμετέχοντες (δεν θα υπάρχουν διαφοροποιήσεις ή ιδιοκατασκευές εντός του εθνικού περιπτέρου).
Όπως γίνεται κατανοητό από τα παραπάνω, περιορίζεται ο διαθέσιμος χώρος των εκθετών, με αποτέλεσμα με τη σειρά μας να πρέπει να θέσουμε όριο στα διαθέσιμα τετραγωνικά ανά εκθέτη ώστε να μπορέσουμε να ικανοποιήσουμε τη ζήτηση. Λόγω των ειδικών καταστάσεων και των συνεχώς μεταβαλλόμενων συνθηκών, το όριο αυτό θα τεθεί αργότερα όταν θα υπάρχει μια πιο σαφή εικόνα της γενικότερης κατάστασης και πάντα με αίσθημα ευθύνης και σεβασμό στο ρόλο που καλείται να επιτελέσει ο Οργανισμός μας σε αυτή την πολύ δύσκολη περίοδο.
ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να στείλουν την αίτηση συμμετοχής τους με τα αιτούμενα τετραγωνικά μέτρα.
Στη συνέχεια για να ολοκληρωθεί η δέσμευση του χώρου, θα πρέπει να καταβληθεί προκαταβολή ίση με το 35% του κόστους συμμετοχής (μη συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ), για την οποία θα σταλεί ηλεκτρονική ενημέρωση. Ειδικότερα, θα σταλεί ηλεκτρονικός κωδικός πληρωμής, που θα χρησιμοποιηθεί τόσο για την πληρωμή της προκαταβολής όσο και για την εξόφληση. Σε καμιά περίπτωση, η κατάθεση της προκαταβολής δεν σημαίνει δέσμευση συγκεκριμένων τετραγωνικών, παρά μόνο δέσμευση συμμετοχής σύμφωνα με τα στοιχεία της αίτησης.
Η εξόφληση του υπόλοιπου ποσού θα γίνει μετά την οριστικοποίηση του αριθμού των τετραγωνικών μέτρων που θα παραχωρηθούν στον εκθέτη και πριν την έναρξη της έκθεσης. Τα περίπτερα θα παραδοθούν την παραμονή της έκθεσης μόνο στις εταιρείες που έχουν εξοφλήσει το σύνολο της συμμετοχής τους.
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να έχουν τακτοποιήσει προηγούμενες οικονομικές τους υποχρεώσεις προς τον ΕNTERPRISE GREECE. Δεν θα γίνει δεκτή η συμμετοχή όσων έχουν οποιεσδήποτε εκκρεμείς οφειλές.
Στον επισυναπτόμενο κανονισμό συμμετοχής δίνεται όλη η πληροφόρηση σχετικά με τους όρους συμμετοχής, την ακύρωση συμμετοχής και τους όρους για την παραλαβή του περιπτέρου.
Στον Κανονισμό Εκθέσεων μπορείτε να λάβετε όλη την πληροφόρηση για τους όρους συμμετοχής, την ακύρωση συμμετοχής και λοιπές λεπτομέρειες (σύμφωνα με το άρ.9 του Κανονισμού Εκθέσεων της Enterprise Greece, o εκθέτης διατηρεί το δικαίωμα ακύρωσης της συμμετοχής του, μόνο κατόπιν υποβολής έγγραφου αιτήματος προς την Enterprise Greece εντός 15 ημερών από την κατάθεση της προκαταβολής οπότε και πραγματοποιείται η επιστροφή της καταβληθείσης προκαταβολής).
Σημειώνουμε ότι σε ειδικές περιπτώσεις και συνθήκες (όπως για παράδειγμα αυτές που διαμορφώνονται λόγω της πανδημίας του COVID-19), δεν εξυπηρετούνται τα ελληνικά συμφέροντα με την ελληνική παρουσία στην συγκεκριμένη έκθεση η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΑΕ/ ENTERPRISE GREECE διατηρεί το δικαίωμα ακύρωσης της Ελληνικής συμμετοχής στην εν λόγω έκθεση.
Κατεβάστε εδώ τον Κανονισμό Συμμετοχής σε Διεθνείς Εμπορικές Εκθέσεις
Ημερομηνίες
Από: 9/10/2021Εώς: 13/10/2021
Τόπος Διεξαγωγής
Κολωνία
Κόστος Συμμετοχής
460 € / τ.μ* συν 10% τα γωνιακά 645 €/ τ.μ για συμμετοχή μέσω του Προγράμματος ‘Επιχειρούμε Έξω’
Επικοινωνία
Σχετικές Εκδηλώσεις











