ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ PLMA΄s “WORLD OF PRIVATE LABEL” 2025

Η ετήσια Διεθνής Έκθεση PLMA Chicago για περισσότερα από 40 χρόνια είναι το εμπορικό γεγονός της χρονιάς για τον κλάδο των προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας στις Η.Π.Α όπου συναντώνται λιανέμποροι και χονδρέμποροι με τους παραγωγούς προϊόντων. Η έκθεση οργανώνεται από την Ένωση Κατασκευαστών Προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας, τα μέλη της οποίας προέρχονται από πάνω από 80 χώρες και ξεπερνούν τις 4.000.

Ο χώρος της Έκθεσης στο Κέντρο Συνεδρίων Donald E. Stephens, που βρίσκεται κοντά στο O’Hare International Airport στο Σικάγο, φιλοξενεί περίπου 3.000 booths από 1.820 εκθέτες από περισσότερες από 63 χώρες.

Ο εκθεσιακός χώρος χωρίζεται σε τρεις αίθουσες. Στο North Hall και Sky Hall όπου προβάλλονται τρόφιμα, snacks και beverages ενώ στο South Hall προβάλλονται καλλυντικά, είδη προσωπικής υγιεινής και καθαριότητας, είδη κουζίνας και γενικά εμπορεύματα.

Θεωρείται μία από τις σημαντικότερες εκθέσεις στον τομέα ιδιωτικής ετικέτας παρουσιάζοντας ό,τι πιο καινοτόμο έχει να επιδείξει ο εν λόγω τομέας.  Είναι η απόλυτη Β2Β έκθεση όπου οι σημαντικότεροι λιανέμποροι,  εισαγωγείς, εκπρόσωποι αλυσίδων Super Markets και Discount Super Markets,  χονδρέμποροι κ.λπ.. από Αμερική και Καναδά μπορούν να συναντήσουν εκθέτες από όλο τον κόσμο με γνώσεις και εμπειρία.

Το 2024, οι πωλήσεις των store brands/retailer brands έφθασαν στο ύψος των 271 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ένα ιστορικό υψηλό σε ετήσια έσοδα, αυξανόμενες ετησίως κατά 51,7 δισεκατομμύρια δολάρια, (συν 23,6%).  Η ανάπτυξη αυτή δημιουργεί μοναδικές ευκαιρίες για τους παραγωγούς προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στις Η.Π.Α.

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ  ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ:

  • Σύνολο εκθετών: 1.820 εκθέτες από 63 χώρες
  • Εθνικά περίπτερα: 54 (Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία, Καναδάς, Κίνα, Χιλή, Τουρκία, Βέλγιο, Τουρκία, Βραζιλία κ.λπ.)
  • Σύνολο εμπορικών επισκεπτών: περισσότεροι από 13.000 εκ των οποίων 780 ήταν εγγεγραμμένοι στο portal της έκθεσης )

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΘΕΤΕΣ:

  •  Online Show Navigator

Το online Show Navigator της PLMA παρέχει σε όλους τους προεγγραφέντες επισκέπτες λίστα των εκθετών ανά κατηγορία, όπου εμπεριέχονται όλα τα στοιχεία επικοινωνίας, 30 ημέρες πριν την έναρξη της έκθεσης. Στο Show Navigator, το οποίο είναι και φιλικό για κινητές συσκευές, οι εκθέτες μπορούν να παρουσιάσουν τα νέα τους προϊόντα, να ανεβάσουν φωτογραφίες και να παραγγείλουν online διαφημιστικό χώρο, λογότυπα ή εταιρικά βίντεο. Κατά τη διάρκεια των ημερών της έκθεσης το online Show Navigator είναι διαθέσιμο σε όλους τους εκθέτες και τους επισκέπτες μέσω μιας απλής εφαρμογής στο κινητό τηλέφωνο.

  • PLMA’s online New Product Announcements

Παρέχεται η δυνατότητα στους προεγγραφέντες επισκέπτες να αναζητήσουν τα νέα προϊόντα.

  • New Product Expo

Παρέχεται η δυνατότητα στους εκθέτες να παρουσιάσουν τα  νέα προϊόντα τους σε ειδικά διαμορφωμένο κεντρικό χώρο κατά την διάρκεια της έκθεσης. Η επιλογή των προϊόντων βασίζεται στο βαθμό της καινοτομίας τoυς.

  • PLMA Matchmaker – Preliminary Buyers List

Τριάντα (30) ημέρες πριν την έναρξη της έκθεσης, δίνεται η δυνατότητα  στους εκθέτες να αναζητήσουν στο portal της PLMA τη λίστα των εκπροσώπων του λιανεμπορίου και χονδρεμπορίου. Η λίστα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για προγραμματισμό επιχειρηματικών συναντήσεων κατά τη διάρκεια της έκθεσης.

  • Καταχώρηση και Διαφήμιση στον επίσημο κατάλογο της Έκθεσης

Οι εκθέτες πέρα από τη καταχώρησή τους στον ηλεκτρονικό και στον έντυπο κατάλογο, μπορούν επιπλέον να διαφημίσουν προϊόντα τους και την εταιρεία τους στον  επίσημο κατάλογο της έκθεσης που διανέμεται στους επισκέπτες.

  • Plma’s Idea Supermarket®

Οι επισκέπτες στο Idea Supermarket μπορούν να ανακαλύψουν νέες ιδέες για τα ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα και συσκευασίες.

  • Πρόγραμμα Σεμιναρίων

Κατά την παραμονή της έκθεσης υλοποιούνται σεμινάρια και workshops παρουσιάζοντας τις τελευταίες τάσεις της βιομηχανίας των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.

Πληροφορίες Συμμετοχής

Οι ενδιαφερόμενοι  θα πρέπει:

  • να συμπληρώσουν τη συνημμένη αίτηση συμμετοχής με τα αιτούμενα τετραγωνικά μέτρα
  • να καταβάλουν απαραιτήτως ως προκαταβολή το 50 % του κόστους συμμετοχής (μη συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ), για την οποία θα σταλεί ηλεκτρονική ενημέρωση. Ειδικότερα, θα σταλεί ηλεκτρονικός κωδικός πληρωμής, που θα χρησιμοποιηθεί τόσο για την πληρωμή της προκαταβολής όσο και για την εξόφληση. Η εξόφληση του υπόλοιπου ποσού θα γίνει μετά την οριστικοποίηση του αριθμού των τετραγωνικών μέτρων που θα παραχωρηθούν στον εκθέτη, πριν την έναρξη της έκθεσης. Η παράδοση των περιπτέρων θα γίνεται μόνο κατόπιν της έγκαιρης εξόφλησης του κόστους συμμετοχής.
  • Να έχουν τακτοποιήσει προηγούμενες οικονομικές τους υποχρεώσεις προς τον ΕNTERPRISE GREECE. Δεν θα γίνει δεκτή η συμμετοχή όσων έχουν οποιεσδήποτε εκκρεμείς οφειλές.
  • Στον Κανονισμό Εκθέσεων μπορείτε να λάβετε όλη την πληροφόρηση για τους όρους συμμετοχής, την ακύρωση συμμετοχής και λοιπές λεπτομέρειες (σύμφωνα με το άρ.9 του Κανονισμού Εκθέσεων της Enterprise Greece, o εκθέτης διατηρεί το δικαίωμα ακύρωσης της συμμετοχής του, μόνο κατόπιν υποβολής έγγραφου αιτήματος προς την Enterprise Greece εντός 15 ημερών από την κατάθεση της προκαταβολής οπότε και πραγματοποιείται η επιστροφή της καταβληθείσης προκαταβολής).

Σημειώνουμε ότι σε ειδικές περιπτώσεις και συνθήκες όπου δεν εξυπηρετούνται τα ελληνικά συμφέροντα με την ελληνική παρουσία στην συγκεκριμένη έκθεση η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΑΕ/ ENTERPRISE GREECE διατηρεί το δικαίωμα ακύρωσης της Ελληνικής συμμετοχής στην εν λόγω έκθεση.

Κόστος Συμμετοχής

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ ΟΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΙΝΑΙ:

Οι ενδιαφερόμενοι εκθέτες μη μέλη της Ένωσης Κατασκευαστών Προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας (PLMA’s Private Label Manufacturers Association), υποχρεούνται από το Δ.Σ. της Ένωσης να εγγραφούν ως μέλη με ετήσια συνδρομή 1.500 €. 

Σημειώνεται ότι η εν λόγω ετήσια συνδρομή πρέπει να ανανεώνεται κάθε χρόνο, είναι ανεξάρτητη από το κόστος συμμετοχής στην έκθεση και καταβάλλεται απευθείας στους διοργανωτές.

Όσοι δεν επιθυμούν να γίνουν μέλη και θέλουν να συμμετάσχουν στην έκθεση θα πρέπει να καταβάλλουν επιπλέον το ποσό των 2.500 €.

Οι  επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να λάβουν μέρος στην έκθεση, θα πρέπει  να προσκομίσουν στον ENTERPRISE GREECE SA, σχετικό αντίγραφο πληρωμής της συνδρομής τους.

(*) ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

  1. Το κόστος ανέρχεται σε 990 €/booth ή 9 τ.μ. Τα γωνιακά περίπτερα θα επιβαρυνθούν με 10% επιπλέον ανά τ.μ. (σημειώνεται ότι το επιπλέον 10% θα πληρωθεί στην εξόφληση μετά τη χωροθέτηση των περιπτέρων). Η πληρωμή του επιπλέον ποσού με την προκαταβολή, σε καμιά περίπτωση δεν εξασφαλίζει γωνιακό περίπτερο.
  2. Για τις επιχειρήσεις που θα συμμετάσχουν στην έκθεση με συγχρηματοδοτούμενο Πρόγραμμα το κόστος ανέρχεται στα 860 €/booth

Το παραπάνω ποσό επιβαρύνεται με Φ.Π.Α. 24%. 

Το  κόστος συμμετοχής περιλαμβάνει:

  • Ενοίκιο χώρου
  • Κατασκευή περιπτέρου με πλήρη εξοπλισμό stand, ειδικότερα για stand 1 booth = 9 τ.μ. ο εξοπλισμός περιλαμβάνει : 1 info desk, 1 στρογγυλό τραπεζάκι με 3 καρέκλες, απλή παροχή ρεύματος, επιγραφή με την επωνυμία και το λογότυπο της επιχείρησης στη μετόπη του stand, για μεγαλύτερα περίπτερα ο εξοπλισμός διαμορφώνεται ανάλογα.
  • ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΕΚΘΕΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ.
  • Τεχνικές και λειτουργικές δαπάνες του περιπτέρου, καθαρισμός περιπτέρου. ΠΡΟΣΟΧΗ! Μόνο στους εκθέτες με ευπαθή προϊόντα, θα παρέχεται δωρεάν μια 24ώρη παροχή ρεύματος.
  • Επιτόπια παρουσία υπαλλήλου του ENTERPRISE GREECE SA για την υποστήριξη του συνόλου των εκθετών.
  • Παροχή στοιχείων για την αγορά.

 

Ημερομηνίες

Από: 16/11/2025Εώς: 18/11/2025

Τόπος Διεξαγωγής

Σικάγο

Κόστος Συμμετοχής

Δείτε αναλυτικά την αντίστοιχη κατηγορία *

Επικοινωνία

Υπεύθυνος Έκθεσης

ΦΡΟΣΩ ΖΩΓΟΠΟΥΛΟΥ

f.zogopoulou[at]eg.gov.gr210 3355795

Προϊόντα που προβάλλονται

Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στους τομείς:

  • τροφίμων, ποτών, αναψυκτικών
  • ειδών προσωπικής υγιεινής και καθαριότητας
  • ειδών κουζίνας, κλπ