Webinar Tech Tuesdays – Διαδικτυακό Μάρκετινγκ

Σύμφωνα με έκθεση της Deloitte, κάθε λεπτό περισσότεροι από 4 εκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο κάνουν «like» σε περιεχόμενο στο Facebook. Αυτή η πληροφορία προβάλει την αναγκαιότητα ενεργούς και οργανωμένης παρουσίας μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο, το οποίο συγκεντρώνει σε έναν «χώρο» διαφήμιση, μάρκετινγκ, επικοινωνία και πωλήσεις και τεράστιο μέρος του πληθυσμού που έχει πρόσβαση ανά πάσα στιγμή και από οποιοδήποτε μέρος. Σε αυτό το webinar με τίτλο «Διαδικτυακό Μάρκετινγκ και Στρατηγικές των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης», θα συζητήσουμε μεταξύ άλλων για την σημασία δημιουργίας στρατηγικής μέσων κοινωνικής δικτύωσης, βασικές αρχές για μια πετυχημένη στρατηγική social media και την χρήση του διαδικτυακού μάρκετινγκ.

H Μαρία Ζιούβελου είναι Head of Clients & Industries, Brand & Communications για την Deloitte Ελλάδος. Μέσω του ρόλου της είναι υπεύθυνη για την τοπική στρατηγική go-to-market, για το μάρκετινγκ, το brand και την εταιρική επικοινωνία. Η Μαρία είναι κάτοχος πτυχίου (BSc) στο αντικείμενο Physics with Laser Technology, και μεταπτυχιακού τίτλου (MSc) στο αντικείμενο Physics of Optical Communication από το Essex University στο Ηνωμένο Βασίλειο. Στην διάρκεια των 17 χρόνων της επαγγελματικής της εμπειρίας έχει εργαστεί στην Philips Semiconductors στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ολλανδία, στην Texas Instruments στη Γαλλία και στη Velti στην Ελλάδα. Στον προηγούμενό της ρόλο, η Μαρία ήταν η Executive Director της wappier, μιας πλατφόρμας mobile gaming και revenue optimization.

Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε 

Ημερομηνίες

Από: 7/7/2020Εώς: 7/7/2020

Τόπος Διεξαγωγής

Αθήνα , Ελλάδα