Άρθρο του Διευθύνοντος Συμβούλου της Enterprise Greece, Δρ. Μαρίνου Γιαννόπουλου, στο capital.gr

Οι πρωτοβουλίες της Enterprise Greece για την αναβάθμιση των δεξιοτήτων των Ελλήνων εξαγωγέων
Tου Δρ. Μαρίνου Γιαννόπουλου
Η εκπαίδευση και η ενδυνάμωση των εξαγωγικών επιχειρήσεων αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για την Enterprise Greece. Μέσω της πρωτοβουλίας “Enterprise Greece Exports Academy”, που ξεκίνησε το 2022, η Εταιρεία προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες εκπαιδευτικών προγραμμάτων, ενδυναμώνοντας την εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων.
Διεύθυνση Εκπαίδευσης – Exports Academy
Η Διεύθυνση Εκπαίδευσης της Enterprise Greece έχει ως αποστολή:
– Τη διάγνωση των εκπαιδευτικών αναγκών των εξαγωγικών και εν δυνάμει εξαγωγικών επιχειρήσεων.
– Το σχεδιασμό και την ανάπτυξη εξειδικευμένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων και υλικού.
– Την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων.
– Την παρακολούθηση της ανάπτυξης της εξαγωγικής ικανότητας των επιχειρήσεων.
– Τη διάχυση γνώσης σε περιφέρειες, επιμελητήρια και συνδέσμους επιχειρήσεων.
Δράσεις που πραγματοποιήθηκαν
1. Στρατηγική Συνεργασία EG – ebay (2020-2021): Διεξήχθησαν διαδικτυακά σεμινάρια για το ηλεκτρονικό εμπόριο, με τη συμμετοχή 160 εκπαιδευομένων σε 48 εκπαιδευτικές ενότητες και 200 εξατομικευμένες συμβουλευτικές συναντήσεις.
2. Διαδικτυακά Σεμινάρια (2022):
– Ανάπτυξη Πωλήσεων μέσω Στοχευμένης Συμμετοχής σε Διεθνείς Εμπορικές Εκθέσεις.
– Τεχνικές Διαπολιτισμικής Επικοινωνίας για Ανάπτυξη Εξαγωγών.
Play Video
3. Εκπαιδευτικές ημερίδες (2024): Διοργανώθηκαν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη 2 εκπαιδευτικές ημερίδες με θέμα “Συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις, στόχοι και προετοιμασία για πετυχημένες εξαγωγές”.
4. Εκπαιδευτικά σεμινάρια (Διαδικτυακά, 2024): Πρόγραμμα “Στρατηγικές Πρόσβασης σε Διεθνείς Αγορές” με τέσσερις διδακτικές ενότητες:
– Έρευνα Διεθνούς Αγοράς και Επιλογή Αγοράς Στόχου.
– Τρόποι Εισόδου στις Ξένες Αγορές και Επιλογή Δικτύων Διανομής.
– On-line και off-line marketing.
– Τιμολογιακές πολιτικές εξαγωγών και χρηματοδότηση εξαγωγών.
Συμμετείχαν 280 στελέχη από εξαγωγικές και δυνητικά εξαγωγικές επιχειρήσεις.
5. Σειρά webinars “Doing Business In… Challenges and Opportunities” (2021 – σήμερα: Από το 2021 πραγματοποιήθηκαν 22 webinars για επιλεγμένες χώρες-αγορές σε συνεργασία με τα τοπικά Γραφεία Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων.
Μεταξύ των νεών μας πρωτοβουλιών περιλαμβάνονται η διεξαγωγή έρευνας εκπαιδευτικών αναγκών με σκοπό τον σχεδιασμό και την εξειδίκευση του εκπαιδευτικού περιεχομένου των παρεχόμενων σεμιναρίων μας σε μεσο-μακροπρόθεσμο ορίζοντα, και η διαμόρφωση ετήσιου εκπαιδευτικού προγράμματος ENTERPRISE GREECE EXPORTS ACADEMY θα περιλαμβάνει ψηφιακές και δια ζώσης δράσεις εκπαίδευσης στις περιφέρειες της χώρας μας με ενδεικτική θεματολογία:
– Αξιολόγηση εξαγωγικής ετοιμότητας και διεθνών αγορών.
– Ανάπτυξη στρατηγικής εισόδου σε αγορές-στόχους και κανάλια διανομής.
– Προσαρμογή προϊόντος και σχεδιασμός marketing plan.
– Συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις και προωθητικές εκδηλώσεις.
– Χρηματοοικονομικά θέματα και ασφάλιση εξαγωγικών πιστώσεων.
– Δεξιότητες επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης.
– Προσαρμογές σε γεωπολιτικά συμβάντα και πράσινη επιχειρηματικότητα.
Η παρακολούθηση των σεμιναρίων της Enterprise Greece Exports Academy προσφέρει στους Έλληνες εξαγωγείς πολλαπλά οφέλη, όπως την ανάπτυξη εξειδικευμένων γνώσεων και δεξιοτήτων σε θέματα διεθνούς αγοράς και διαπολιτισμικής επικοινωνίας, τη δημιουργία στρατηγικών εισόδου στις αγορές και επιλογής δικτύων διανομής, την ενίσχυση των δεξιοτήτων μάρκετινγκ, και την κατανόηση των τιμολογιακών πολιτικών και χρηματοδότησης εξαγωγών. Επιπλέον, οι συμμετέχοντες μαθαίνουν να προσαρμόζονται σε γεωπολιτικά συμβάντα και προκλήσεις της κλιματικής αλλαγής, ενώ έχουν την ευκαιρία να δικτυωθούν και να δημιουργήσουν στρατηγικές συνεργασίες με άλλες επιχειρήσεις. Αυτά τα οφέλη καθιστούν τους εξαγωγείς καλύτερα προετοιμασμένους για να ανταποκριθούν στις προκλήσεις των διεθνών αγορών και να επιτύχουν μακροπρόθεσμη ανάπτυξη και επιτυχία.
Η Enterprise Greece, μέσω της Exports Academy, συνεχίζει να στηρίζει τις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις, ενισχύοντας τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους.
*Ο Δρ. Μαρίνος Γιαννόπουλος είναι διευθύνων σύμβουλος της Enterprise Greece
Πηγή: capital.gr
: Διεξήχθησαν διαδικτυακά σεμινάρια για το ηλεκτρονικό εμπόριο, με τη συμμετοχή 160 εκπαιδευομένων σε 48 εκπαιδευτικές ενότητες και 200 εξατομικευμένες συμβουλευτικές συναντήσεις.</p>
<p>2. Διαδικτυακά Σεμινάρια (2022):<br /> - Ανάπτυξη Πωλήσεων μέσω Στοχευμένης Συμμετοχής σε Διεθνείς Εμπορικές Εκθέσεις.<br /> - Τεχνικές Διαπολιτισμικής Επικοινωνίας για Ανάπτυξη Εξαγωγών.<br />Play Video</p>
<p>3. Εκπαιδευτικές ημερίδες (2024): Διοργανώθηκαν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη 2 εκπαιδευτικές ημερίδες με θέμα "Συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις, στόχοι και προετοιμασία για πετυχημένες εξαγωγές".</p>
<p>4. Εκπαιδευτικά σεμινάρια (Διαδικτυακά, 2024): Πρόγραμμα "Στρατηγικές Πρόσβασης σε Διεθνείς Αγορές" με τέσσερις διδακτικές ενότητες:<br /> - Έρευνα Διεθνούς Αγοράς και Επιλογή Αγοράς Στόχου.<br /> - Τρόποι Εισόδου στις Ξένες Αγορές και Επιλογή Δικτύων Διανομής.<br /> - On-line και off-line marketing.<br /> - Τιμολογιακές πολιτικές εξαγωγών και χρηματοδότηση εξαγωγών.<br /> Συμμετείχαν 280 στελέχη από εξαγωγικές και δυνητικά εξαγωγικές επιχειρήσεις.</p>
<p>5. Σειρά webinars "Doing Business In… Challenges and Opportunities" (2021 – σήμερα: Από το 2021 πραγματοποιήθηκαν 22 webinars για επιλεγμένες χώρες-αγορές σε συνεργασία με τα τοπικά Γραφεία Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων.</p>
<p>Μεταξύ των νεών μας πρωτοβουλιών περιλαμβάνονται η διεξαγωγή έρευνας εκπαιδευτικών αναγκών με σκοπό τον σχεδιασμό και την εξειδίκευση του εκπαιδευτικού περιεχομένου των παρεχόμενων σεμιναρίων μας σε μεσο-μακροπρόθεσμο ορίζοντα, και η διαμόρφωση ετήσιου εκπαιδευτικού προγράμματος ENTERPRISE GREECE EXPORTS ACADEMY θα περιλαμβάνει ψηφιακές και δια ζώσης δράσεις εκπαίδευσης στις περιφέρειες της χώρας μας με ενδεικτική θεματολογία:<br />- Αξιολόγηση εξαγωγικής ετοιμότητας και διεθνών αγορών.<br />- Ανάπτυξη στρατηγικής εισόδου σε αγορές-στόχους και κανάλια διανομής.<br />- Προσαρμογή προϊόντος και σχεδιασμός marketing plan.<br />- Συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις και προωθητικές εκδηλώσεις.<br />- Χρηματοοικονομικά θέματα και ασφάλιση εξαγωγικών πιστώσεων.<br />- Δεξιότητες επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης.<br />- Προσαρμογές σε γεωπολιτικά συμβάντα και πράσινη επιχειρηματικότητα.</p>
<p>Η παρακολούθηση των σεμιναρίων της Enterprise Greece Exports Academy προσφέρει στους Έλληνες εξαγωγείς πολλαπλά οφέλη, όπως την ανάπτυξη εξειδικευμένων γνώσεων και δεξιοτήτων σε θέματα διεθνούς αγοράς και διαπολιτισμικής επικοινωνίας, τη δημιουργία στρατηγικών εισόδου στις αγορές και επιλογής δικτύων διανομής, την ενίσχυση των δεξιοτήτων μάρκετινγκ, και την κατανόηση των τιμολογιακών πολιτικών και χρηματοδότησης εξαγωγών. Επιπλέον, οι συμμετέχοντες μαθαίνουν να προσαρμόζονται σε γεωπολιτικά συμβάντα και προκλήσεις της κλιματικής αλλαγής, ενώ έχουν την ευκαιρία να δικτυωθούν και να δημιουργήσουν στρατηγικές συνεργασίες με άλλες επιχειρήσεις. Αυτά τα οφέλη καθιστούν τους εξαγωγείς καλύτερα προετοιμασμένους για να ανταποκριθούν στις προκλήσεις των διεθνών αγορών και να επιτύχουν μακροπρόθεσμη ανάπτυξη και επιτυχία.</p>
<p>Η Enterprise Greece, μέσω της Exports Academy, συνεχίζει να στηρίζει τις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις, ενισχύοντας τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους.</p>
<p><strong>*Ο Δρ. Μαρίνος Γιαννόπουλος είναι διευθύνων σύμβουλος της Enterprise Greece</strong></p>
<p></p>
<p>Πηγή: <a href="https://www.capital.gr/arthra/3833621/oi-protoboulies-tis-enterprise-greece-gia-tin-anabathmisi-ton-dexiotiton-ton-ellinon-exagogeon/" target="_blank" rel="noopener">capital.gr</a></p>/sddefault.webp)