Tech Tuesdays – Webinars


Στρατηγικές διεθνούς ανάπτυξης και ενίσχυσης
εξαγωγικού προφίλ στην εποχή COVID-19 μέσω της εφαρμογής διαδικασιών και
τεχνικών ψηφιακού μετασχηματισμού
- Ορίζοντας και εφαρμόζοντας τον ψηφιακό μετασχηματισμό σε μια
εξαγωγική επιχείρηση - Από τη θεωρία στην πράξη
- Ολική ψηφιοποίηση διαδικασιών και εγγράφων
- Η ανάγκη επιτάχυνσης της ψηφιοποίησης της εξαγωγικής επιχειρήσης
λόγω Covid19 - Εισαγωγή στο Digital Marketing με τη χρήση online
εργαλείων - Καλές διεθνείς πρακτικές και πρακτική εφαρμογή προσαρμοσμένη στα
ελληνικά δεδομένα και στο μέγεθος της εξαγωγικής
επιχείρησης.
Βιογραφικό Σημείωμα
Ο Γιάνης Σαλαβόπουλος είναι Διευθύνων Σύμβουλος της CAPITALS Circle
Group GmbH (Βερολίνο, Αθήνα, Λονδίνο, Βρυξέλλες), διαθέτει Πτυχίο Νομικής
από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και μεταπτυχιακά MBA (Int.
Management) από το Berlin School of Economics και το Anglian Ruskin
University (Κέϊμπριτζ).
Είναι Επισκέπτης Καθηγητής Πανεπιστημίου
(Βερολίνο) ενώ έχει διατελέσει Οικονομικός & Εμπορικός Σύμβουλος του
ΥΠΕΞ.

Ενισχύοντας την πιστότητα των πελατών στη
σύγχρονη πραγματικότητα
- Εσωτερικός ή Εξωτερικός πελάτης?
- Η αλυσίδα κερδοφορίας
- Πώς να αποδίδεις αξία στον πελάτη?
- Τα 6 βήματα της άριστης εξυπηρέτησης Πελατών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ο Παναγιώτης Κυζιρίδης έχει μακροχρόνια εμπειρία στους τομείς του
Marketing και Επικοινωνίας, της Διοίκησης και του Management Consulting,
έχοντας εργαστεί σε Ελληνικές και Πολυεθνικές εταιρίες, καθώς και ως
ανεξάρτητος Σύμβουλος.
Από τις αρχές του 2016 ξεκίνησε την
συνεργασία του με την εταιρία Response Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Α.Ε., στους
τομείς της Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, έχοντας σαν στόχο
τον συγκερασμό της πολυετούς γνώσης της Response στο αντικείμενο με τη δική
του εμπειρία από την αγορά και αποβλέποντας στη δημιουργία πραγματικής
προστιθέμενης αξίας για τους εκπαιδευόμενους.

Από την παραδοσιακή διαδικασία εξαγωγών σε
καινοτόμες μεθόδους digital εξαγωγικών Β2Β & Β2C πωλήσεων με τη
χρήση ψηφιακών εργαλείων
- Χρήση Digital online tools για τη δημιουργία ώριμων Business
Leads - Social Media, Data Bases & Online Platforms Monitoring
& Tracking δυνητικών πελατών - Emaling Leads & Πωλήσεις
- Digital Sales (Telco, Video Tools Call, Messanger Calls) &
Πωλήσεις.
Βιογραφικό Σημείωμα
Ο Τρύφων Κολιτσόπουλος είναι οικονομολόγος Πανεπιστήμιου Βόννης με
τον ακαδημαϊκό τίτλο “Diplom-Volkswirt”. Δραστηριοποιείται με έδρα το Bad
Breisig της Γερμανία ως σύμβουλος επιχειρήσεων εξειδικευμένος σε θέματα
Εξαγωγικού εμπορίου και ειδικότερα στους τομείς:
- Βιομηχανίας τροφίμων
- Ενέργειας και Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
- Κλάδος εμπορικών εκθέσεων και Β2Β events

Από τις παραδοσιακές εξαγωγές στις e-exports
μέσω του e-business & του e-commerce για δυναμική και ταχεία
ανάπτυξη
- Η έξυπνη χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου ως πυλώνας ταχείας
διεθνούς ανάπτυξης ακόμα και B2B μοντέλων εξαγωγών - Η απλή και άμεση πρακτική εφαρμογή και υλοποίηση ενός εξαγωγικού
e-shop - Οι ψηφιακές πληρωμές στο ηλεκτρονικό εμπόριο ως εργαλείο
διεύρυνσης πελατολογίου και ανάπτυξης. Η αποδοχή όχι μόνο μιας αλλά
πολλαπλών μεθόδων ψηφιακών πληρωμών μπορεί να εκτοξεύσει τις
πωλήσεις
Βιογραφικό Σημείωμα
Ο Δρ. Βασίλειος Νικολόπουλος είναι διδάκτωρ του ΕΜΠ, με εκτενή
εμπειρία σε επιχειρηματικότητα (Intelen founder) και διαχείριση ψηφιακής
καινοτομίας, στέλεχος με 20ετή εμπειρία σε θέματα δημιουργίας νέων
καινοτόμων προϊόντων και ψηφιακών υπηρεσιών.
Είναι Head του
Applied Research και Development του τομέα Ενέργειας και Φυσικού Αερίου της
Μυτιλιναίος, όπου διευθύνει και συντονίζει τις ερευνητικές δραστηριότητες,
τον ψηφιακό μετασχηματισμό, την εταιρική καινοτομία και τις αναπτυξιακές
δραστηριότητες της Protergia, με βάση το IP της Intelen.

Από το παραδοσιακό εξαγωγικό μάρκετινγκ στο
digital marketing με τη χρήση των social media και καινοτόμων ψηφιακών
εργαλείων επικοινωνίας
- Digital Στρατηγικό Μάρκετινγκ
- Χρήση σημαντικών digital tools για marketing όπως Analytics tools,
SEO, SEM, PPC, Google Ads κλπ. - Στοχευμένα podcasting, infographics, βίντεο, blog
posts. - Online Forums, workshops.
Βιογραφικό Σημείωμα
Ο Δανιήλ Φωκάς έχει μεταπτυχιακό τίτλο στο “CyberCommunication
& Interactive Media” από το Haute Ecole “Groupe ICHEC-ISC Saint
Louis – ISFSC” στις Βρυξέλες, καθώς και από το Εθνικό και Καποδιστριακό
Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Διαθέτει επιπλέον πτυχίο στη δημιουργική
επικοινωνία από το Ecole Superieure de Créatifs en Communication, INSEEC U.
France και το δίπλωμα DigiMa – Digital Marketing and Social Media από το
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Το 2012 ίδρυσε τη διαφημιστική
εταιρεία WHITE Advertising & Digital Communication, ενώ το εταιρικό
σχήμα WHITE & PURPLE έχει επίσημη συνεργασία και με το μεγαλύτερο
ανεξάρτητο δίκτυο επικοινωνίας M&C Saatchi.

Στρατηγικές ανάλυσης και εισόδου σε ξένες
αγορές στην ψηφιακή εποχή του COVID-19
- H εφαρμοσμένη digital συγκριτική έρευνα αγοράς, ανάλυσης
ανταγωνισμού, ανάλυσης καναλιών διανομής και τιμών με τη χρήση online βάσεων
δεδομένων, exports portals και digital tools ως κλειδί για επιτυχημένες
εξαγωγές. - Πρακτική εφαρμογή όλων των υφιστάμενων digital tools και social
media tools για online έρευνα αγοράς.
Βιογραφικό Σημείωμα
Ο Βασίλης Βοντίτσος είναι Μεταλλουργός Μηχανικός ΕΜΠ με MBA από το
WARWICK, με 20ετή εμπειρία σε βιομηχανική παραγωγή, διεθνείς πωλήσεις,
επιχειρηματική ανάπτυξη και marketing κυρίως στον τομέα βιομηχανικών
προϊόντων και υπηρεσιών σε πάνω από 60 χώρες σε Ευρώπη, Ασία, Αφρική και
Αμερική.
Έχει σημαντική εμπειρία στην ανάπτυξη νέων αγορών, στρατηγικών
συνεργασιών και διαχείριση σημαντικών πελατών στους τομείς Ενέργειας,
Κατασκευαστικών Έργων, Επεξεργασίας Μετάλλων, Δομικών Υλικών,
HVAC&R, μελετών, όπως επίσης και σε εμπόρους
χονδρικής.

Coaching στη digital εποχή
- Τι ανησυχεί τους ανθρώπους / συνεργάτες μου?
- Ας ορίσουμε ξανά τι είναι το coaching και πως επιδρά καταλυτικά
στα αποτελέσματα που επιδιώκει μια επιχείρηση - Πρακτικοί τρόποι καθοδήγησης
- Προσαρμογή στα κίνητρα και τις συμπεριφορές.
Βιογραφικό Σημείωμα
Η Αγγελίνα Μιχαηλίδου σπούδασε εφαρμοσμένα μαθηματικά στο Εθνικό
& Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο, ενώ κατέχει πιστοποιήσεις σε
Διοικητικές Ικανότητες, παρακολουθήσει εταιρικό MBA ALBA, ακόμα Harvard
Business course σε διοίκηση πωλήσεων κλπ.
Παρέχει επαγγελματικές
εκπαιδεύσεις από τα πρώτα στάδια της καριέρας της, συνδυάζοντας διαλέξεις
και πρακτικά εργαστήρια σε οργανισμούς Ιδιωτικού και Δημόσιου Τομέα.
Έχει 10 χρόνια εμπειρίας σε διευθυντικές θέσεις C-επιπέδου, μετά από
μια επιτυχημένη καριέρα σε εμπορικές θέσεις, κυρίως στον τομέα της ψηφιακής
τεχνολογίας (ICT).
Έχει αναλάβει επιτυχώς θέσεις που σχετίζονται
με την ανάπτυξη νέων επιχειρήσεων. Διακρίθηκε για τη δημιουργία της
εμπορικής στρατηγικής σε μεγάλες επιχειρήσεις, όπως η IBM, η SIEMENS Group,
η WNI, η Hewlett-Packard, η NCR, κλπ.

Η διεθνής προσέγγιση στη διαχείριση
αντιρρήσεων και προβλημάτων των Πελατών
- Διαχειριζόμενοι προβληματισμούς &
αντιρρήσεις - Τι είναι πρόβλημα στη νέα πραγματικότητα
- Συναισθηματική νοημοσύνη
- Το σύστημα 3Α
- Το μοντέλο επίλυσης προβλημάτων IDEA.
Βιογραφικό Σημείωμα
Ο Γιώργος Δρακουλάκος είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής από την
Integrity Solutions USA σε προγράμματα Selling, Coaching & Customer
Excellence. Η πολυετή εμπειρία του στις πωλήσεις καθώς και τη διοίκηση αυτών
έχει βοηθήσει στην ανάπτυξη στελεχών σε αυτούς τους τομείς επιτυγχάνοντας
την πολυπόθητη αλλαγή συμπεριφοράς.
Έχει σπουδάσει στο Budapest
University of Economic Sciences and Administration (BUESPA), και είναι
κάτοχος MSc σε Business Administration. Εργάσθηκε σε πολυεθνικές εταιρείες,
όπως στη Philip Morris, όπου κατά τη διάρκεια των 11 ετών κατείχε τις θέσεις
του Trade Programs Executive, Duty Free Sales Executive και Key Account
Supervisor. Έχει συνεργαστεί με πλήθος πολυεθνικών και ελληνικών εταιρειών
σε μια σειρά αναπτυξιακών προγραμμάτων όπως Johnson & Johnson,
Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Τράπεζα Πειραιώς, ΔΕΗ, Εθνική Τράπεζα
κ.α.

Εξαγωγική ετοιμότητα και νέα μοντέλα
εξαγωγών μέσω του Digital
- Ανάλυση προϊόντος
- Sales & Marketing στρατηγική
- Σωστό μοντέλο εξαγωγών
Βιογραφικά Σημειώματα
Σπύρος Μυλωνάς
Ο Σπύρος
Μυλωνάς σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
και έχει MBA από το Instituto de Empresa. Έχει εκπαιδευτεί επίσης στη
συμβουλευτική με τη συστημική προσέγγιση στην Αγγλία και είναι Certified
Customer Experience Professional (CCXP).
Είναι Founder της
Krataion Consulting. Μέσω της δουλειάς του στοχεύει να βοηθήσει τους
οργανισμούς να αναπτυχθούν με βιώσιμο τρόπο.
Έχει ευρεία
εμπειρία σε τομείς όπως Στρατηγική και Business Development, Πωλήσεις και
Marketing, και Customer Experience σε διάφορους οργανισμούς όπως η
Hewlett-Packard, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και η Sony Ericsson.
Πριν
από την ίδρυση της Κραταιόν, ήταν Διευθυντής Πωλήσεων για τη νοτιοανατολική
Ευρώπη στη Sony Ericsson.
Κωνσταντίνος Σκιάνης
Ο
Κωνσταντίνος Σκιάνης είναι Founder & Managing Partner της
MEDIACUBE.
Έχει μεγάλη εμπειρία σε Online Business Development
και έχει διαχειριστεί μεγάλο αριθμό επιτυχημένων Project e-commerce, digital
branding και performance marketing.
Εξειδικεύεται σε πληθώρα
τεχνικών & εργαλείων Digital Marketing όπως SEM, PPC, Display
Advertising, Social Media, Web Analytics και Email Marketing.
Είναι μέλος του Google Partner Academy Program και πιστοποιημένος στο Google
Ads & Google Analytics. Έχει Science & Engineering
background από το Πανεπιστήμιο της Κρήτης και το UCL του Πανεπιστημίου του
Λονδίνου καθώς και MBA από την ΑΣΟΕΕ.

Digital εργαλεία που θα σας βοηθήσουν στον
προσδιορισμό των κατάλληλων αγορών για εξαγωγή
- Εργαλεία για την επιλογή της πιο κατάλληλης αγοράς για εξαγωγή –
market finder – country profile - Google Analytics & Google Trends
- Demand Assessment
Βιογραφικά Σημειώματα
Κωνσταντίνος Σκιάνης
Ο
Κωνσταντίνος Σκιάνης είναι Founder & Managing Partner της
MEDIACUBE.
Έχει μεγάλη εμπειρία σε Online Business Development
και έχει διαχειριστεί μεγάλο αριθμό επιτυχημένων Project e-commerce, digital
branding και performance marketing.
Εξειδικεύεται σε πληθώρα
τεχνικών & εργαλείων Digital Marketing όπως SEM, PPC, Display
Advertising, Social Media, Web Analytics και Email Marketing.
Είναι μέλος του Google Partner Academy Program και πιστοποιημένος στο Google
Ads & Google Analytics. Έχει Science & Engineering
background από το Πανεπιστήμιο της Κρήτης και το UCL του Πανεπιστημίου του
Λονδίνου καθώς και MBA από την ΑΣΟΕΕ.
Σωσίπατρος Μπίρνταχας
Ο
Σωσίπατρος Μπίρνταχας είναι Senior Performance Marketing Manager στην
MEDIACUBE.
Είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου Πειραιά, με MBA
(Master of Business Administration) με κατεύθυνση το Marketing.
Κατέχει σειρά πιστοποιήσεων της Google πάνω στα Analytics και τα Google Ads
και διάφορα άλλα Digital Certifications (MOZ, SEMrush και
άλλα).