Enterprise Greece: Tech Tuesdays Webinars για Εξαγωγείς
JUN16: Ethel Agelatou

LinkedIn Essentials on Social Selling

Η αγορά στην Ελλάδα αξιοποιεί κοινωνικά μέσα - ειδικά το LinkedIn - αρκετά περιοριστικά και με την πεποίθηση ότι αυτά αφορούν μόνο την αναζήτηση εργασίας και την προσέλκυση ταλέντων. Στο εξωτερικό όμως, η πραγματικότητα είναι πως το LinkedIn έχει παύσει εδώ και μία δεκαετία να χρησιμοποιείται ως Social Medium, αλλά ως εμπορική πλατφόρμα ενσωματωμένη πλέον στο Microsoft Outlook και με παράλληλη χρήση του Salesforce, εξυπηρετώντας σε μεγάλη έκταση την παγκόσμια δικτύωση, την προσέγγιση δυνητικών πελατών και συνεργατών, καθώς και τη δημιουργία πρόθεσης αγοράς (leads). Τρεις, δηλαδή, από τις πιο βασικές προϋποθέσεις για την ανάπτυξη των Εξαξωγών.

Η Έθελ Αγγελάτου, δραστηριοποιείται ως LinkedIn Trainer & Consultant μέσω της εταιρείας της Ethel Agelatou | GET [in] THE GAME., αναδεικνύοντας το Corporate & Employer Brand εταιρειών και των στελεχών τους. Έχει εκπαιδεύσει 7.500 άτομα μέσω ενδοεταιρικών hands-on workshops και ομιλίες συνεδρίων, και συνεργαστεί με περισσότερους από 70 οργανισμούς, εταιρείες και συλλόγους. Παράλληλα, απασχολείται ως Career & Personal Branding Coach και Σύμβουλος HR τα τελευταία 15 έτη, ως Αρθρογράφος Συμβουλευτικών Άρθρων, ενώ διδάσκει ως προσκεκλημένη LinkedIn Instructor στο DEREE-The American College of Greece.

REGISTER

JUN23: Γιώργος Φράγκος

Χρήση ψηφιακών εργαλείων στην εποχή του κορωνοϊού και της απομακρυσμένης εργασίας

Στο webinar με τίτλο «Χρήση ψηφιακών εργαλείων στην εποχή του κορωνοϊού και της απομακρυσμένης εργασίας» θα παρουσιάσουμε στους συμμετέχοντες τα πιο διαδεδομένα και πρακτικά εργαλεία για επιχειρηματική χρήση, τα οποία μπορούν να εκμεταλλευτούν για να διευκολύνουν την καθημερινότητά τους και να εξασφαλίσουν την κανονικότητα των επαγγελματικών ρυθμών ακόμα και σε συνθήκες απομακρυσμένης εργασίας (remote work). Θα συζητήσουμε αναφορικά με το ποια εργαλεία μπορούν να λύσουν από απλά έως και πιο πολύπλοκα προβλήματα της καθημερινότητας (πχ. Ψηφιακές συνεδριάσεις, παρακολούθηση έργων, υποβολή εξόδων κλπ.) και θα λύσουμε απορίες αναφορικά με την λειτουργικότητα και καταλληλόλητα των εργαλείων αυτών για τις ανάγκες των επιχειρήσεων των συμμετεχόντων και των απομακρυσμένων ομάδων τους.

Ο Γιώργος Φράγκος είναι επικεφαλής της ομάδας Human Capital Consulting της Deloitte. Ασχολείται ενεργά με την πρόβλεψη τάσεων που αναδιαμορφώνουν τον κόσμο της εργασίας, με σκοπό την επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων μικρότερων ή μεγαλύτερων οργανισμών, τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι προτάσεις του είναι βασισμένες στο ρεαλισμό και την καινοτομία, συνδυάζοντας πάντα τις τελευταίες τεχνολογικές λύσεις. Δραστηριοποιείται στον κλάδο των συμβουλευτικών υπηρεσιών εδώ και 22 χρόνια και έχει παραδώσει με επιτυχία σημαντικά έργα σε μεγάλους διεθνείς οργανισμούς, δίνοντας έμφαση στον στρατηγικό μετασχηματισμό του Ανθρώπινου Δυναμικού. Πριν από την ένταξή του στη Deloitte, ο Γιώργος είχε αποκτήσει εμπειρία από επαγγελματικούς ρόλους υψηλής ευθύνης στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

REGISTER

JUN30: Κωστής Χλουβεράκης

Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Μοντέλα Ηλεκτρονικού Επιχειρείν

Στο webinar με τίτλο «Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Μοντέλα Ηλεκτρονικού Επιχειρείν» θα συζητήσουμε για την άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως και θα αναλύσουμε τα διαφορετικά μοντέλα ηλεκτρονικού επιχειρείν. Με την παγκόσμια επέκταση του κορωνοϊού, μοντέλα ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας κερδίζουν συνεχώς νέο έδαφος καθώς ήδη οι καταναλωτές έχουν όλο και μεγαλύτερη εξοικείωση με την χρήση ηλεκτρονικών μέσων για την εξυπηρέτησή τους, αλλά και ως αναγκαστική επιλογή πλέον, είτε για την προστασία της υγείας τους, είτε λόγω έλλειψης άλλων επιλογών. Σε αυτό λοιπόν το πλαίσιο, θα συζητήσουμε με τους συμμετέχοντες για τα οφέλη του ηλεκτρονικού εμπορίου και πώς μπορούν να εκμεταλλευτούν αυτού του είδους τα μοντέλα στις επιχειρήσεις τους ώστε να αυξήσουν την κερδοφορία τους.

Ο Κωστής Χλουβεράκης έχει εργαστεί για πολλά χρόνια στην ακαδημαϊκή κοινότητα και σε συμβουλευτικές εταιρείες στο κομμάτι των Analytics και Digital Strategy, τόσο στην Ελλάδα όσο και στις ΗΠΑ. Τώρα είναι Analytics & Customer Experience Lead στην Deloitte όπου διευθύνει τις 3 ομάδες των Analytics, Digital Customer και Customer & Applied Design. Πριν την Deloitte, ήταν αναπληρωτής γενικός διευθυντής και επικεφαλής της διεύθυνσης Digital στην Eurobank (Group Chief Digital Officer) όπου ήταν υπεύθυνος για την ψηφιακή στρατηγική και τον ψηφιακό μετασχηματισμό όλου του Ομίλου. Είναι κάτοχος MBA από το ΜΙΤ, διδακτορικού στα Electronic Systems Engineering και πτυχίου στη Φυσική. Ο Κωστής έχει συμμετάσχει ενεργά σε παγκόσμια (Fortune 500) ψηφιακά και analytics έργα καθώς διαχειριζόταν διεθνείς ομάδες. Τα κύρια ενδιαφέροντα και η εξειδίκευσή του επικεντρώνονται στην ψηφιακή στρατηγική, σε machine learning και analytics, και στον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες μπορούν να εκμεταλλευτούν τα εσωτερικά τους, και εξωτερικά, δεδομένα και να επεκτείνουν και να βελτιώσουν τις ψηφιακές τους δυνατότητες.

REGISTER

JUL14: Μαρία Ζιούβελου

Διαδικτυακό Μάρκετινγκ και Στρατηγικές των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης

Σύμφωνα με έκθεση της Deloitte, κάθε λεπτό περισσότεροι από 4 εκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο κάνουν «like» σε περιεχόμενο στο Facebook. Αυτή η πληροφορία προβάλει την αναγκαιότητα ενεργούς και οργανωμένης παρουσίας μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο, το οποίο συγκεντρώνει σε έναν «χώρο» διαφήμιση, μάρκετινγκ, επικοινωνία και πωλήσεις και τεράστιο μέρος του πληθυσμού που έχει πρόσβαση ανά πάσα στιγμή και από οποιοδήποτε μέρος. Σε αυτό το webinar με τίτλο «Διαδικτυακό Μάρκετινγκ και Στρατηγικές των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης», θα συζητήσουμε μεταξύ άλλων για την σημασία δημιουργίας στρατηγικής μέσων κοινωνικής δικτύωσης, βασικές αρχές για μια πετυχημένη στρατηγική social media και την χρήση του διαδικτυακού μάρκετινγκ.

H Μαρία Ζιούβελου είναι Head of Clients & Industries, Brand & Communications για την Deloitte Ελλάδος. Μέσω του ρόλου της είναι υπεύθυνη για την τοπική στρατηγική go-to-market, για το μάρκετινγκ, το brand και την εταιρική επικοινωνία. Η Μαρία είναι κάτοχος πτυχίου (BSc) στο αντικείμενο Physics with Laser Technology, και μεταπτυχιακού τίτλου (MSc) στο αντικείμενο Physics of Optical Communication από το Essex University στο Ηνωμένο Βασίλειο. Στην διάρκεια των 17 χρόνων της επαγγελματικής της εμπειρίας έχει εργαστεί στην Philips Semiconductors στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ολλανδία, στην Texas Instruments στη Γαλλία και στη Velti στην Ελλάδα. Στον προηγούμενό της ρόλο, η Μαρία ήταν η Executive Director της wappier, μιας πλατφόρμας mobile gaming και revenue optimization.

REGISTER

JUL07: Μαρία Ζιούβελου & Γιώργος Φράγκος

Χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης για την Προώθηση Προϊόντων

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν έναν συνεχώς πιο διαδεδομένο τρόπο επικοινωνίας. Ειδικά στην εποχή του κορωνοϊού όπου οι φυσικές επαφές των ανθρώπων τείνουν να περιορίζονται, τα social media είναι ένας βασικός τρόπος επικοινωνίας, προβολής και διαφήμισης, στον οποίο έχουν πρόσβαση εν δυνάμει καταναλωτές από όλο τον κόσμο. Σε αυτό το webinar, με τίτλο «Χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης για την Προώθηση Προϊόντων», θα συζητήσουμε για τα σύγχρονα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τις διαφορές ανάμεσα στα πιο διαδεδομένα, αλλά και το πώς αυτά μπορούν να αποτελέσουν πλατφόρμες προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Ακόμη, θα συζητήσουμε με τους συμμετέχοντες τον σωστό τρόπο χρήσης τους ώστε να επιφέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα στην επιχείρηση.

H Μαρία Ζιούβελου είναι Head of Clients & Industries, Brand & Communications για την Deloitte Ελλάδος. Μέσω του ρόλου της είναι υπεύθυνη για την τοπική στρατηγική go-to-market, για το μάρκετινγκ, το brand και την εταιρική επικοινωνία. Η Μαρία είναι κάτοχος πτυχίου (BSc) στο αντικείμενο Physics with Laser Technology, και μεταπτυχιακού τίτλου (MSc) στο αντικείμενο Physics of Optical Communication από το Essex University στο Ηνωμένο Βασίλειο. Στην διάρκεια των 17 χρόνων της επαγγελματικής της εμπειρίας έχει εργαστεί στην Philips Semiconductors στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ολλανδία, στην Texas Instruments στη Γαλλία και στη Velti στην Ελλάδα. Στον προηγούμενό της ρόλο, η Μαρία ήταν η Executive Director της wappier, μιας πλατφόρμας mobile gaming και revenue optimization.

REGISTER

ΣΕΠ08: Παναγιώτης Κυζιρίδης

Επαγγελματική επικοινωνία στην Virtual εποχή (Virtual Communication)

¬ Βασικές αρχές Επικοινωνίας
¬ Ο σύμμαχος της επικοινωνίας: Πώς κάνω τις «σωστές» ερωτήσεις για τη δέσμευση του συνομιλητή μου
¬ Virtual vs Face to Face
¬ Virtual communication practical tips ( & traps to avoid!)
¬ Στυλ Συμπεριφοράς: Πώς να αναγνωρίζω τους Ανθρώπους με τους οποίους επικοινωνώ & πώς προσαρμόζομαι για να κερδίσω!

Ο Παναγιώτης Κ. είναι Senior Training & Development Consultant της Response. Έχει μακροχρόνια εμπειρία στους τομείς του Marketing και Επικοινωνίας, της Διοίκησης και του Management Consulting , έχοντας εργαστεί σε Ελληνικές και Πολυεθνικές εταιρίες. Κάτοχος Bachelors Degree in Business Administration από το Deree College και MSc in Marketing από το University of Stirling. Από το 2006 έως και το 2012, κατείχε τη θέση του Country Business Manager των κλάδων Βρεφικής και Κλινικής Διατροφής της NESTLE, με χώρες ευθύνης την Ελλάδα, την Κύπρο και την Αλβανία, συμμετέχοντας στο Management Committee της ΝΕΣΤΛΕ ΕΛΛΑΣ Α.Ε. Διετέλεσε Πρόεδρος του Δ.Σ. του Συνδέσμου Εταιριών Παιδικών Τροφών Ελλάδας.

REGISTER

ΣΕΠ15: Γιώργος Δρακουλάκος

Παγίδες στις Πωλήσεις από απόσταση και πώς να τις αποφύγουμε (Avoid 3 Traps of Virtual Selling)

¬ Η δύναμη των πεποιθήσεων μας
¬ Μοντέλο Συμφωνίας στην πώληση
¬ Η προετοιμασία
¬ Πωλήσεις από απόσταση – tips τηλεδιασκέψεων
¬ Δημιουργώντας θετική πρώτη εντύπωση
¬ Διερεύνηση αναγκών
¬ Φόρμα προετοιμασίας πριν / μετά τη συνάντηση

Ο Γιώργος Δ. είναι Head of Commercial Learning & Development & Partner της Response. Kάτοχος MSc σε Business Administration (Budapest University of Economic Sciences and Administration & πιστοποιημένος εκπαιδευτής από την Integrity Solutions USA σε προγράμματα Selling, Coaching & Customer Excellence. Είναι επίσης πιστοποιημένος σε Εργαλεία Αξιολόγησης Ηγετικών Ικανοτήτων και Ομάδας. Για πολλά χρόνια εργάστηκε στην πολυεθνική εταιρεία Philip Morris στην οποία κατείχε τις θέσεις του Trade Programs Executive, Duty Free Sales Executive και Key Account Supervisor. Για 2 έτη εργάστηκε στην εταιρεία Medditeranee Alimentation ως Business Development Manager. O Γιώργος Δρ. είναι Αναπληρωματικό Μέλος Δ.Σ. του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος.

REGISTER