Μπέττυ Αλεξανδροπούλου (Εκτελεστική Σύμβουλος και μέλος Δ.Σ. της Enterprise Greece) στο FnB Daily: Στρατηγική τριών αξόνων με tailor made και end to end υπηρεσίες
Μπέττυ Αλεξανδροπούλου (Εκτελεστική Σύμβουλος και μέλος Δ.Σ. της Enterprise Greece) στο FnB Daily: Στρατηγική τριών αξόνων με tailor made και end to end υπηρεσίες

ΜΠΕΤΤΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΥ (ENTERPRISE GREECE): Στρατηγική τριών αξόνων με tailor made και end to end υπηρεσίες
Σε τρεις άξονες κινείται n στρατηγική uno στήριξης των ελληνικών εξαγωγικών επιχειρήσεων από την Enterprise Greece, που είδε να υπερδιπλασιάζονται οι συμμετοχές των ελληνικών επιχειρήσεων στη φετινή έκθεση, φτάνοντας τις 61.
- Δικτύωση
- Συμβουλευτική Ενημέρωση: Σύντομα θα λειτουργήσει το Export Help Desk, ώστε να υποστηρίζονται οι εξαγωγείς και σε one to one Βάση
- Εκπαίδευση ενδυνάμωση εξαγωγέων: Στόχος είναι να σκεφτεί διαφορετικά ο εξαγωγέας, ώστε να διεισδύσει στις ξένες αγορές, ανάλογα με την ιδιαιτερότητα κάθε μίας. Δεν αρκεί μόνο να έχει καλό προϊόν, αλλά και να το διαχειρίζεται σωστά. Αναμένονται και προγράμματα μέσω Ταμείου Ανάκαμψης.
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ Β2Β ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ
Όπως δηλώνει στο FnB Daily η εντεταλμένη σύμβουλος του οργανισμού, Μπέττυ Αλεξανδροπούλου, "Σχεδιάζουμε και νέες θεσμικές υπηρεσίες. Μια πρώτη σειρά εί ναιτα Doing Business In... Στόχος είναινα δημιουργηθεί υπηρεσία match making, η οποία θα είναι end to end και δεν θα περιορίζεται απλά στο κλείσιμο μιας συνά ντησης. Έτσι, να μπορέσει ο Έλληνας εξαγωγέας να βρει τον πελάτη συνεργάτη εξαγωγέα, αλλά και να τον αποτρέψουμε να κάνει κάτι, που δεν ταιριάζει στο business plan του".
ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ
"Στηρίζουμε πολύ καιτην καινοτομία. Βλέπουμε τα τρόφιμα και ποτά εδώ, και προσπαθούμε να ενισχύσουμε και τις startup εταιρείες. Βλέπουμε και την τεχνολογία πίσω από αυτό, ώστε να αξιοποιηθεί η δυναμική των ελληνικών προϊόντων".
ΧΤΙΣΙΜΟ BRANDING
Παράλληλα, η Enterprise Greece δουλεύει στην κατεύθυνση χτισίματος του branding της χώρας: "Το χτίζουμε, ώστε ο καταναλωτής να μάθει σωστά και πλήρως τα ελληνικά προϊόντα και να αναδειχθεί η ελληνική μεσογειακή διατροφή και οι ιδιότητες των ελληνικών προϊόντων".
ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ME BUYERS ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Να σημειωθεί ότι το τελευταίο διάστημα, το Enterprise Greece οργάνωσε στην Ελλάδα αποστολές από χώρες με αγοραστές, οινοχόους και εστιάτορες, που ξεναγήθηκαν σε οινοποιεία σε Πελοπόννησο, Β. Ελλάδα και Σαντορίνη. Η δεύτερη εξ αυτών αφορούσε το management του LCBO, δηλαδή το κρατικό μονοπώλιο του αλκοόλ στον Καναδά, πάλι για τα ελληνικά κρασιά.
Παράλληλα, ο οργανισμός συμμετέχει και σε εκθέσεις αγροτικού εξοπλισμού, στο πλαίσιο της ολιστικής προσέγγισης για τη στήριξη των εξαγωγών στο τρόφιμο και ποτό.