15 December 2020

Στρατηγικές ανάλυσης και εισόδου σε ξένες αγορές στην ψηφιακή εποχή του COVID-19

  • H εφαρμοσμένη digital συγκριτική έρευνα αγοράς, ανάλυσης ανταγωνισμού, ανάλυσης καναλιών διανομής και τιμών με τη χρήση online βάσεων δεδομένων, exports portals και digital tools ως κλειδί για επιτυχημένες εξαγωγές.
  • Πρακτική εφαρμογή όλων των υφιστάμενων digital tools και social media tools για online έρευνα αγοράς.

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος για συμμετοχή σε μελλοντικά webinars

Επώνυμο*
Invalid Input

Όνομα*
Invalid Input

Εταιρεία*
Invalid Input

Θέση στην εταιρεία*
Invalid Input

Κλάδος Δραστηριότητας*
Invalid Input

Email*
Invalid Input

Τηλέφωνο*
Invalid Input

Κινητό
Invalid Input

*
Invalid Input

Invalid Input

LOGIN