Tech Tuesdays - LinkedIn Essentials on Social Selling
Η αγορά στην Ελλάδα αξιοποιεί κοινωνικά μέσα - ειδικά το LinkedIn - αρκετά περιοριστικά και με την πεποίθηση ότι αυτά αφορούν μόνο την αναζήτηση εργασίας και την προσέλκυση ταλέντων.
Στο εξωτερικό όμως, η πραγματικότητα είναι πως το LinkedIn έχει παύσει εδώ και μία δεκαετία να χρησιμοποιείται ως Social Medium, αλλά ως εμπορική πλατφόρμα ενσωματωμένη πλέον στο Microsoft Outlook και με παράλληλη χρήση του Salesforce, εξυπηρετώντας σε μεγάλη έκταση την παγκόσμια δικτύωση, την προσέγγιση δυνητικών πελατών και συνεργατών, καθώς και τη δημιουργία πρόθεσης αγοράς (leads).
Τρεις, δηλαδή, από τις πιο βασικές προϋποθέσεις για την ανάπτυξη των Εξαξωγών.