Tech Tuesdays - Χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης για την Προώθηση Προϊόντων
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν έναν συνεχώς πιο διαδεδομένο τρόπο επικοινωνίας.
Ειδικά στην εποχή του κορωνοϊού, όπου οι φυσικές επαφές των ανθρώπων τείνουν να περιορίζονται, τα social media είναι ένας βασικός τρόπος επικοινωνίας, προβολής και διαφήμισης, στον οποίο έχουν πρόσβαση εν δυνάμει καταναλωτές από όλο τον κόσμο.
Σε αυτό το webinar, με τίτλο «Χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης για την Προώθηση Προϊόντων», θα συζητήσουμε για τα σύγχρονα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τις διαφορές ανάμεσα στα πιο διαδεδομένα, αλλά και το πώς αυτά μπορούν να αποτελέσουν πλατφόρμες προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Ακόμη, θα συζητήσουμε με τους συμμετέχοντες τον σωστό τρόπο χρήσης τους ώστε να επιφέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα στην επιχείρηση.
H Μαρία Ζιούβελου είναι Head of Clients & Industries, Brand & Communications για την Deloitte Ελλάδος. Μέσω του ρόλου της είναι υπεύθυνη για την τοπική στρατηγική go-to-market, για το μάρκετινγκ, το brand και την εταιρική επικοινωνία. Η Μαρία είναι κάτοχος πτυχίου (BSc) στο αντικείμενο Physics with Laser Technology, και μεταπτυχιακού τίτλου (MSc) στο αντικείμενο Physics of Optical Communication από το Essex University στο Ηνωμένο Βασίλειο. Στην διάρκεια των 17 χρόνων της επαγγελματικής της εμπειρίας έχει εργαστεί στην Philips Semiconductors στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ολλανδία, στην Texas Instruments στη Γαλλία και στη Velti στην Ελλάδα. Στον προηγούμενό της ρόλο, η Μαρία ήταν η Executive Director της wappier, μιας πλατφόρμας mobile gaming και revenue optimization.
Ο Γιώργος Φράγκος είναι επικεφαλής της ομάδας Human Capital Consulting της Deloitte. Ασχολείται ενεργά με την πρόβλεψη τάσεων που αναδιαμορφώνουν τον κόσμο της εργασίας, με σκοπό την επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων μικρότερων ή μεγαλύτερων οργανισμών, τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι προτάσεις του είναι βασισμένες στο ρεαλισμό και την καινοτομία, συνδυάζοντας πάντα τις τελευταίες τεχνολογικές λύσεις. Δραστηριοποιείται στον κλάδο των συμβουλευτικών υπηρεσιών εδώ και 22 χρόνια και έχει παραδώσει με επιτυχία σημαντικά έργα σε μεγάλους διεθνείς οργανισμούς, δίνοντας έμφαση στον στρατηγικό μετασχηματισμό του Ανθρώπινου Δυναμικού. Πριν από την ένταξή του στη Deloitte, ο Γιώργος είχε αποκτήσει εμπειρία από επαγγελματικούς ρόλους υψηλής ευθύνης στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.